Tuesday 4 October 2011

Someone in memories

When we walk down the street..I feel a tremblin' in my knees and just to know your mine, until the end of time..makes my heart skip a beat..well, I did a double take the day I met you..my heart turned a flip as I stood next to you..and I knew right there I never could forget you..for you are my every dream come true and my heart skips a beat.....






.............................****************************.......................................
apa perasan kowang if adew owg bg ayat nie kt kowang..msti kowang asyik t'pikir2 kn....ayat nie diberikn oleh someone khas untuk aku..pew yang bezanyer dy bukan la "BF" aku ty dy adalah someone yg penah aku minat tyme sek mengah dulu..dulu mase dy dok2 usha aku,aku punyela jual mahal..entah rr..terharu,sedih,gembira..sume perasan adew bile aku bace ayat yang dy tujukan...aku xmampu nak buat pew2...aq dh berpunya..dan aku sayangkan life aku dengan orang yang aku sayang..

dear someone yang penah aku minat suatu ketika dahulu ni....
tyx 4 everything..mintak maaf sangat..aku xdew niat nak kecewakan perasaan kau....aku sayangkan life aku skunk nie..aku xnk kehilangan someone yang aku sayang....kau pon tce8 ea..take your time untuk lupakan aku slow2...pew pn terjadi kite still kawan sampai ke akhir hayat....

No comments:

Post a Comment