Friday, 7 October 2011

~aq yang Bermulut manis~

aq xtaw nak letak pew kt tajuk entry cter ari nie so that y la aq bg tajuk cmtuh..hihi...
dah 2 hari aq xchat..so td mula la mngadew2 ajak sayang teman makan..kalau sayang xteman makan ingt nak mogok la..ngehngeh...tp dalam marah2 sayang malas nk keluar tu akhirnye dy teman jugak aq lunch..tapi lunch nye dah lewat sgt tu,kol 3.30 baru kteowng keluar makan..(sory sayang sy kacau awak yang baru nak lelap mata)


balik jew dari makan terus aq layan cter korea sampai xsedar dh 10minit sayang mesej aq..tibe2 rase tergerak aty nk check phone..kalau x,xberbalas la mesej cik abang tuh..
aq pon replay terus mesej sayang then dy call bual2 kosong jew..
xlame lepas tuh aq ckp kt dy..mesej jew rr..aq busy nie..(busy nak layan cter korea td sebenarnya..hihi)


selang beberapa minit lepas tuh aq call nenek kat kampung..sajew la tnyew khabar then gosip2 ckit..hihi...nenek tanye dah makan blom..aq ckp lah dah..nenek bley plk cter pasal lauk gulai lemak siput sedut..giler terliur aq..xpew2 dalam kepala aq nie dah plan masak lauk tuh dr ritu lgik tp masalahnyer aq nie xpernah plk siang siput sedut nie...(aq sengih sowang)
lepas abes berbual2 ngn nenek..aq terus cari sayang..



*****call sayang lagi*****

aq :sayang..erm esok sy nak g pasar..teringin plk nk makan lauk siput sedut..errmmm...sedapnyer kan

sayang :awak nie dah la xsihat tapi nak makan sedap2 jew yunk..

aq:ala..boleyh la..tapi kan awk boleh tolong sy x??

sayang :tolong pew plak awk nie..

aq :tolong..siangkan siput sedut tuh..sy xpandai la..

sayang :ea rr sayang...

aq :ok2..jom mesej balik arr..

*************************************************************************************




*******sms********

aq :sedapnya makan siput pastu kailan ikan masin

sayang :aah banyk la duit tu kan

aq :xpew..duit dalam bank ada..hehe

sayang :bukit kalau asyik dikikis lama2 rata

aq :taw pun..dah lame xmakan siput..xpew la..skali sekala..sy pun dh lame xmasakkan untuk awk..kesian awk kn yunk..

sayang :Ala..tyme kehendak dy manis nye ayat..=)

aq :hahahaha..tapi kebaikan kite bersama kan..kan...=)

sayang :hehehehe...ok2




giler kesian sayang..xpew rr skali skala menyakat...asyik sayang jew menyakat aq..kali nie biar aq plk....

nampaknyer esok aq kena la bagun pagi2 g pasar beli barang2 nak masak....
hope adew la siput tuh...



thank sayang sebab layankan ajew kerenah aq nie..nie yg aq makin sayang ko sayang..
aq sayang ko la sayang..sayang banyak2..=)

No comments:

Post a Comment